lauantai 8. joulukuuta 2012

Memories

Oon ollu tänään laiska ja vähän kipeen olonen, enkä oo tehny oikeestaa mitää. Nukuin puoleen päivään ja heräämisen jälkeen linnottauduin peitonkaa telkkarin ääreen sohvalle, ja kun lauantain perheleffa oli katottu niin raahauduin tähän koneen ääreen ja aloin selaamaan vanhoja kuvia. Tuli niin haikee fiilis kun katteli ihan viime talvesta tähän alku syksyyn asti otettuja kuvia, haluis vaan jotku tietyt hetket takasi niin kovasti! Ajattelin jakaa näitä kuvia teijänkaa, ja tein tälläset kollaasit niistä. kollssdi
1. Nellin ja mun koelukuhetket pääty melkeen joka kerta tähän viime talvena.. 2. Mun, Chrisun ja Marian 24h laneista 3. Jouluaatto Bomballa 4. Uusvuos! 5. Ankanpoikarock 2012 6. Kuusamon auringonlasku kollaasi
1. Minä ja Viivi keväällä 2. Ihana Arto Tuunela, pk keikka espanlavalla 3. Pihakonserttifiiliksii 4. Alkukesän korttipelejä kollaasi1
1. Iinan ja mun yö saunassa 2. Minä ja Nelli 3. Ripari! 4. Konffis 5&6. Nellin ja Mun niitylläkuvaamissessiot 7. Mun, Jaakon & Viivin synttäreiltä! Sweet 15. kollaasi2
1. Syksy tulee 2. Rakas 3. Tommin, mun, Marikan & Jeren syyspäivät kulu meillä 4. Ala-astekonsertti fiiliksii

Oho tästä tuliki vähän pidempi postaus :D Mutta tällästä kaikkee on mahtunu mun kuluneeseen vuoteen, ja paaaljon muutaki. Ilman maailman parhaimpia ystäviä, ei mulla olis näin ihania muistoja. Toivottavasti niitä tulee vielä miljoona lisää. ♥

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ai että ihanan kesäisiä kuvia! :)

http://jasminsgame.blogspot.com/

Sara sofia kirjoitti...

hei, ihana blogi liityn lukijaks ! tsekkaathan munki blogin ? ja liity ihmeessä lukijaks et pääsen mun tavoitteeseen! 5/20 , kiitos jos liityt ! :-)

sarantarinoita.blogspot.fi

ps. en ole aloittelija bloggaaja

Unknown kirjoitti...

Jasmin K & Sara: Kiitti tosi paljon! Käyn kattomassa teijän molempien blogit :)