torstai 21. helmikuuta 2013

You only miss the sun when it's start to snow

Mulla on ollu mahtava hiihtoloma ja sitä edeltävä viikko, juhlittiin kullan synttäreitä, kävin iskän kaa laskemassa (jee vihdoin avasin tän talven laskukauden), ostin salikortin ja oon ahkerasti käyny siellä! Ja nyt kaiken tän kivan jälkeen kurkku on ihan älyttömän kipee ja nuha on pahimillaan :(
Ootinki jo että millon on mun vuoro tulla kipeeksi. bloreg 021 bloreg 017 1110 Saatte nyt tyytyy tylsiin kuviin mun naamasta tällä kertaa, mutta mulla ja Nellillä oli suunnitteilla että sunnuntaina tehtäis jotain vähän spesiaalimpaa! Saa nähdä jääkö se vaan suunnitelmaksi kun molemmat on niin kipeenä :(

2 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

aivan ihana toi maastokuvoinen paita!! :)

http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

olet ihana <3 -mrika